Blog o wnętrzach | Jak tanio urządzać | Interior Design | Mieszkaj stylowo | Moje mieszkanie

wtorek, 4 sierpnia 2015

Tanie akcesoria do domu/ lista sklepów


Sklepy stacjonarne jak i internetowe proponują Nam mnóstwo produktów do domu, niekoniecznie jednak w przystępnych cenach.
Dla mnie osobiście zakup wazonika za 500PLN mija się z założeniem przyjemnych i trafionych zakupów.
Dlatego poniżej przedstawiam moją listę sklepów gdzie w naprawdę atrakcyjnych cenach możemy wyszukać istne perełki, stylowe ozdoby, zasłony, lustra, lampy, akcesoria szklane i porcelanowe.

Jako pierwszy na liście mój faworyt PEPCO - PRODUKTY DLA DOMU
Duży wybór, częste przeceny.





Kolejny sklep, do którego zaglądam przynajmniej 2 razy w miesiącu to NANU-NANA


Na miejscu trzecim wszystkim pewnie dobrze znany JYSK

No i kolej na H&M, bardzo się cieszę, że nareszcie w odsłonie z produktami do domu oraz sklepem on-line H&M HOME




Z czasem będę wrzucać posty ze zdjęciami produktów ze sklepów.
Wiem, że nie we wszystkich miastach i miejscowościach macie dostęp do wyżej wymienionych salonów dlatego piszcie do mnie. Piszcie czego szukacie i w jakich cenach, chętnie pomogę, zrobię zdjęcia, podeślę e-mailowo a też z dostawą zawsze możemy się dogadać ;) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz